Day 6: script is done

18 Mar

It’s day 6 of my project for NaNoRenO and I’m happy to say the script is done. In the end the story has 4 endings, instead of 2-3, and I actually had to make an effort to keep that number from growing. There were at least 2 other endings I could think of, but I think those would just be overkill, given the fact that the story is pretty linear. Just skipping past 90% of the story of a little extra doesn’t seem worth it.

I’ll probably still tweak the dialogue here and there, but for the most part it’s done, at 9.911 words.  It seems quite a lot, it’s almost a quarter of SFM which took more than a year to make, but when I think about it, not that much happens.

I also changed the heroine’s name to Marty, since it’s sounds like martie, the Romanian word for march ^^ I think it’s a cuter name and it suits her better.

My next move should be cutting up the sprites. I hate this part. Saving each eye, brow, mouth state and then coding them together into different expressions and then inserting them is such a drag. I wish the computer could read my mind and do it for me. Not to mention I did an extra outfit for two of the characters. What was I thinking? And they only use it once, what a waste.

I’ve never drawn such a cute MC before. I usually make the girls look more mature, but this whole game is just so filled with hearts and pink, it’s no use stopping now. Oh, well… Enjoy this pic of the sprites for now ^^

Warren on the left, Matt on the right

Warren on the left, Matt on the right

 

 

 

17 Responses to “Day 6: script is done”

  1. chuichoy 18/03/2013 at 17:14 #

    i love those school uniforms!!

    • GlassHeart 18/03/2013 at 23:44 #

      Thanks. ^_^ I’m pretty happy with how they turned out, too

  2. Sayuuki 19/03/2013 at 07:30 #

    Wahooo, blondie alert!
    Nu că aş avea ceva în special cu blonzii, but stil…mmmn, ochii lui au aceeaşi culoarea ca ai lui Ayrius? You must like dat color.
    Proiect nou?! YEAAAAAAAAAAY numai să-l termini. Ştiu cum e să te apuci de ceva şi să nu mai ai chef să finalizezi, adică ideile noi, proaspete, par mereu mai atrăgătoare! Minunăţia asta arată foarte bine (arta ta a devenit muuuult mai bună decât în Summer found me, nu că în Summer n-ar fi bună, but my eyes see improvement and that’s good!), titlul îmi place, nu ştiu, sună deştept, cred, iar personajele PAR your average high school kids just like me. Uniforme verzi cu mov? SO MUCH WIN! Eu aş fi preferat mov cu verde, dar fieee, totul arată foarte frumos. Ce mă zgârie pe ochi sunt sprâncenele tipei daaaar oricum acum n-ai să te stresezi să le ajustezi şi nu sunt un detaliu atât de important.
    În orice caz, excuse the rambling şi muuult succes, aştept cu nerăbdare sfârşitul lunii, acum. Povestea e interesantă şi mi se pare un lucru bun că ai avut continuitatea asta, adică un scenariu în 6 zile, i think that’s good. Interfaţa aia roză e drăgălaşă, şi mie nu-mi place de obicei rozul, dar aceea e făcută frumos, cât despre personaje…abia aştept să văd ce le va ieşi pe gură. Asta sună ciudat.
    Şi nu uita (asta se aplică pentru toate proiectele tale), oamenii sunt obişnuiţi cu clişeele şi multora le plac! Now i shall do my homework, bleeearrgh >:P

    • GlassHeart 19/03/2013 at 12:24 #

      Nu numai ca finalizez,dar in 12 zile! It’s a promise! (in caz ca nu vine sfarsitul lumii or smth)

      Si eu ma uitam ieri pe sprite-urile din SFM si parca am mai avansat un pic.

      Chiar ma gandeam sa fac ceva cu sprancenele ei, ar trebui sa le fac culoarea parului in primul rand. Oricum sprite-urile nu sunt finalizate, pot inca sa schimb ce vreau.

      Nici eu nu le am cu rozul, il evit de obicei. Dar se potriveste prea bine si nu e chiar roz bon bon, deci e ok. ^_^

      A sunat urat aia cu cliseele😛 Dar oricum jocul asta e de feel-good asa, nu e vreo opera de arta la care sa cugeti. Cam toate finalurile sunt gretos de pozitive.

      Succes la teme! Si merci ca citesti mereu prostiile mele :))

  3. Sayuuki 20/03/2013 at 06:33 #

    Yeeeeey deci ştiu ce joc în mai puţin de două săptămâni, succes!
    Despre sprâncence, am văzut screencap-ul acela pe care l-ai postat tu şi acolo parcă sprâncenele mi s-au părut chiar ok. S-ar putea să ştii, dar de obicei, în mod natural, sprâncenele sunt, la părul închis, cu două-trei nuanţe mai închise decât părul (eu am părul şaten închis şi sprâncenele ceva gen negru şi totul arată perfect natural), iar la cei tineri, destul de grosuţe (cu cât mai groase, bine, nu stufoase, înţelegi tu, sprâncenele, cu atât pare individul mai tânăr). Asta, la oameni, dar ciiică omul real ar fi modelul pentru arta asta de tip manga. La tine toată faza asta se cam anulează pentru că au ochii mari. Dar tot pe mine mă zgârie undeva pe vedere pentru că la tine sprâncenele sunt evidente, nu e neapărat problema că sunt subţiri. Acum nu ştiu ce vrei să faci tu, dar poţi să mai încerci câte ceva.

    Îmi pare bine să aud că ai ending-uri bune. Am jucat ceva vn-uri până acum şi mereu ending-urile proaste m-au lăsat cu un gust sec în gură (plus, am dat de nişte ending-uri proaste care se pot numi coşmaruri, dar nu cred că va exista aşa ceva prin lucrările tale…dar poţi să ştii? :)) )
    Îţi citesc mereu “prostiile” pentru că mă interesează! Tu faci jocuri foarte bune, şi pe gustul meu, toate temele folosite de tine sau pe care pare că plănuieşti să le foloseşti mi se pare foarte interesante şi îmi plac mie personal. Sper că nu te stresez cu comentariile kilometrice, de obicei ce postezi tu în legătură cu progresele tale mi se pare foarte ok, chiar un motiv de bucurie, dar încerc să găsesc ceea ce mi se pare nepotrivit, poate te ajută cu ceva sau măcar de dragul criticii constructive (prefer să fac aşa decât să-ţi las un comentariu fără prea multă substanţă).
    Ştiu că probabil e într-un hiatus nedefinit, dar ai de gând să mai faci ceva curând cu CrypoHaven? Am trecut ieri pe la pagina lui pentru că uitasem despre ce e vorba şi mi-am zis “uite o chestie MIŞTO”.

    • GlassHeart 21/03/2013 at 00:02 #

      In sprite am mai schimbat putin sprancenele. Le-am adus mai aproape de stilul pe care il fac eu de obicei. Nu prea le fac subtiri cum le-am facut in cealalta poza. Nu stiu ce mi-a venit, am zis sa incerc alt stil….
      Si ochii pe care ii fac eu sunt nimic pe langa aia tipic shoujo. In general eu si fetelor le fac ochii mai ingusti, ca de baieti, si chiar am facut un efort constient sa le mai “feminizez” pentru sprite-urile din jocuri.

      Ending-urile sunt toate bune (unii s-ar plange probabil de asta), doar ca unele mai bune ca altele. Bine, nimic excesiv, ca e un joc scurt. Doar… pe o nota happy.

      Nu iti face griji, nu ma stresezi. Ma bucur sa citesc ce imi scrii, chiar daca mereu cand ma mai critici incerc sa iti explic de ce am facut chestia respectiva. Nu vreau sa ma scuz, stiu ca nu am asa multa experienta si e normal sa fac greseli si sunt unele lucruri de care chiar nu sunt in stare oricat as vrea.

      Chiar si eu ma gandeam, dupa tot rozul asta, ca mi-e dor de povestea din Crypto, ca era mai… dark. Dar e mult de munca la cod. Mi-e si frica sa deschid sa vad ce cod incalcit am lasat in proiectul ala :)) Oricum si Poison Sweet e mai dark. Chiar duc o lupta interioara cum si daca sa modific anumite actiuni ale lui Ayrius ca lumea sa-l placa in continuare. Avand in vedere ca e singurul love interest, e cam esential.😛

  4. Sayuuki 21/03/2013 at 08:06 #

    Bun, lăsând sprite-urile alea că arată oricum foarte bine!… Se vede că Signed X o să fie ceva pozitiv, ceea ce foarte drăguţ, mie îmi convine oricum ar fi dacă înseamnă material nou de la tine. Cât despre aşa-zisa critică constructivă a mea, eu încerc să te ajut, dar până la urmă tot am ochii unui amator (deşi mare parte din cei care-ţi joacă jocurile cred că sunt amatori). Eu cred că ce ar fi cel mai bine să faci e să continui cu proiectele astea pentru că experienţa te ajută foarte mult.

    Ştii, eu sunt foarte tolerantă, adică nu există ceva care, la stadiu de idee/concept, să nu mi se pară interesant (de exemplu, în lista mea de anime nota dominantă e un 8 care înseamnă “very good”). Dar, prefer temele mai complexe, mai întunecate, dacă are şi un element sinistru than it’s my cup of tea. Tocmai de aceea Crypto mă atrage atât de mult. Cât despre Poison Sweet, dacă nu-mi spuneai tu, nu aş fi zis că e ceva dark. BIne, Ayrius e demon, are sens. Mi-a plăcut ce ai zis acolo “ca lumea să-l placă în continuare”, eu personal n-am urât un personaj în viaţa mea, deci nu m-ar deranja să văd un Ayrius mai nebun, nonconformist, ciudat, altfel…asta l-ar face chiar unic, să zicem. Până la urmă, îl faci cuuuum vrei tu (ştii că poţi oricând să faci o rută cu Ayrius nu chiar plăcut, numai să ai chef şi timp). Şi totuşi, e dureros că nu mai există şi alte love interest-uri, universul din Poison pare foarte mişto (dă ideea de nobil, nu ştiu) şi mi-ar plăcea să mai văd pe acolo personaje, sunt sigură că există posibilităţi, dar faci cum vrei tu. În orice caz, proiectele tale sunt foarte interesante so keep up the good work!

    Vorbind de teme mai dark, eu am jucat Togainu no Chi (i have my share of BL games). Nu ştiu dacă ai intrat în contact cu seria, dar, simplu spus, are nişte teme greoaie şi întunecate, jocul e burtal şi dominat de un sentiment care pe mine m-a apăsat (practic chestia aia m-a marcat cumva). Şi totuşi, s-a vândut extraordinar de bine în Japonia, iar personajul cel mai popular – bine, e frumos, adică superb, are vocea lui Midorikawa Hikaru, ce să mai, daar – are ruta cea mai crudă. Cred că a fost cam la fel recepţionată seria şi de publicul străin, dar foartă multe lume a văzut anime-ul (eu nu). Asta ca şi fapt divers, ca să vezi ce fel de mentalitate au oamenii (generaţia mea şi probabil până la a ta), japonezii în special. Jocul e tradus integral, dacă vrei să-l încerci (habar n-am ce tangenţe ai tu cu BL), însă e destul de lung (30 de ore mi-a luat mie tot, cu skip peste tot ce se putea sări) şi mie mi-a lăsat o stare seacă. Îîîîîîîn fine, i again wrote you like an entire speech, but you’re a fast reader so it should be ok.

    • GlassHeart 21/03/2013 at 19:03 #

      Stiu ca sunt multe persoane care apreciaza personajele mai dark. Si eu sunt mare fana. Daca un personaj zice “lasa-ma in pace ca am un trecut intunecat si o sa fiu nesuferit cu tine”, atunci cu atat mai mult il urmaresc :))
      Problema e ca eu sunt intre dorinta de a face ceva ce imi place mie si ceva care sa placa si altora. Avand in vedere ca le fac de placere as putea sa merg pe prima varianta, dar nu ma lasa sufletul…😛

      In Poison ar mai exista un love interest posibil, dar mi-e sa nu ma complic deja. Am lasat Crypto de-o parte si am inceput Poison tocmai pt ca ma gandeam ca va fi un joc scurtut. Mare greseala :))

      Togainu il am si eu prin calculator. Am profitat ca era tradus in engleza si l-am downloadat. Nu am jucat nici un visual novel BL si sunt putin reticenta sa-l joc, dar poate dupa ce termin Signed X ma apuc, daca tot mi-ai amintit de el.

      Fetele cred ca vor sa traiasca periculos macar prin intermediul jocurilor astora, altfel nu imi explic. Tot cam asa a fost in Yo Jin Bo, tin minte ca mie mi-a placut cel mai mult Ittousai care era un criminal dus cu capul (si era si singurul care te trada), si am fost surprinsa cand am citit pe net ca nu eram singura nebuna :))

      Nu ma deranjeaza ca scrii mult, cum am mai spus. Nu am prieteni irl interesati de visual novels, asa ca ma bucur si eu ca am cu cine discuta.
      Apreciez mesajele tale, keep them coming. ^_^

  5. Sayuuki 21/03/2013 at 23:35 #

    Ahem…mhmm…than I shall let my fingers run wild on my keyboard.

    Probabil că ai auzit de Amnesia, e un joc otome relativ nou după care s-a făcut un anime care săptămâna viitoare se termină. Păcat că jocul ăla e pentru PSP, dar pot oricând să-mi iau un emulator şi să-l joc pe PC, doar că am o rablă de calc şi-mi trebuie un RAM nou. En fin, visez la ziua în care o să am un PSP în mână, că ceva japoneză ştiu şi o să mai învăţ :)). Bun, în Amnesia e this weird dude named Ukyo care e atât de…isteric, obsedat, nebun şi total misterios (bine, până la un punct) încât prima dată când l-am văzut rânjind acolo ca un criminal, m-am lins pe bot, nu alta. Din cauza lui mi-am dat seama cât de mult îmi plac personajele nebune, deeeeeci, nu neapărat cele dark. Otome sunt foarte previzibile şi deja m-am obişnuit cu algoritmul lor, dar tot sunt bune :)) Probabil că punctul comun al intereselor noastre ar fi elementul de mister şi o anume atmosferă sinistră a personajului, exact cum ai zis tu “nu te apropia de mine că o să te înghită trecutul meu negru aşa cum mă înghite pe mine zilnic”. Eram ironică, îţi dai seama. Personajele misterioase sunt cele mai interesante pentru că habar n-ai la ce să te aştepţi de la ele.

    E greu, când ai o audienţă, un public. Şi am să-ţi dau un exemplu simplu – am o prietenă care-şi menţine un blog pe tumblr, face gif-uri şi photo set-uri şi e descurcă foarte bine la editarea de imagine în photoshop. Îţi dai seama că chestiile alea îi iau ore, aşa că nu se oboseşte să facă anumite chestii pe care ar vrea să le facă pentru că ştie că vor avea puţine notes şi se vor pierde în infinitatea tumblr-ului, în schimb, face din ceea ce-i place şi ştie că este popular, că-i va aduce nişte followeri. Aici tot decizia ta e, dar până la urmă şi publicul e important.

    Cât despre jocuri, ţi-am spus, take your time. Niciun joc bun n-a ieşit repede, ştii şi tu asta. Plus, un otome cu un singur love interest mie mi se pare cam sec.

    Mă gândeam că n-ai jucat BL. Habar n-am ce gusturi ai tu, dar dacă-ţi plac temele întunecate, Togainu s-ar putea să-ţi placă. Dar, ţi-am zis, e un joc greoooooi, de la acţiune, universul prezentat, scenariu (doamne ăla face totul mai groaznic), scenele alea explicite, tooot. Eu am trecut prin el cu un poker face în mare parte, dar după ce l-am terminat, mi-am dat seama că mi-a făcut creierii ferfeniţă într-o anumită măsură. De exemplu, mereu va exista un al doilea mod în care voi percepe o şurubelniţă, din cauza lui togainu. Sincer, poate n-ar trebui să începi cu el, depine cât de mult preţ pui tu pe prima experienţă. Primul meu joc a fost Silver Chaos – şi ăsta e tradus – care un fluffy cute mediaeval thingy, cu totul altă mâncare de peşte decât togainu.

    N-am jucat Yo Jin Bo, dar aici intervine elementul BAD BOY. I mean pleeeease, nu e Devlin cel mai popular dintre ur Summer boys? Cel puţin asta am dedus eu dintr-un scrolling prin comentariile de pe pagina jocului. Plus, şi eu îl ador pe Devlin. Adică Seth e tare, with his geeky stuff pare o specie rară, e deştept şi îmi place modul în care vorbeşte, iar Alden e ca o bomboană din aia rafinată pe care-o savurezi înceet, dar totuşi, cui nu-i place un nesimţit care scrie poezii?! ‘Nuff said. Ca şi fapt divers, eu chiar m-am îndrăgostit odată de un tip care făcea mişto de mine.

    • GlassHeart 23/03/2013 at 14:45 #

      M-am uitat si eu la Amnesia si mi-ar place sa joc jocul, dar tot problema cu psp o am. Japoneza folosita pare simpla (nu ca in alte jocuri) si daca are voice acting as intelege cat de cat. Anime-ul a primit note mici pe MAL din cate am vazut, si adevarul e ca e cam boring pana pe la episodul 9-10.
      De la inceput de cand i-am vazut pe cei 4 ce pareau principali ma gandeam ca Toma e cel mai dragut, genul genki boy, ca apoi sa se dovedeasca ca el o inchide intr-o cusca. Am murit de ras cat de carpa a fost ea. Eu il luam de gat printre gratii :))
      Apoi l-au aratat pe Ukyou si…😡 cam aceeasi reactie ca si a ta. Nu sunt la curent cu intreaga poveste, doar ce am inteles din anime si abia astept sa vad ultimul episod, desi nu stiu cat o sa ne lamureasca. Am impresia ca toate anime-urile facute dupa jocuri sunt un fel de trailer mai lung. Daca vrei sa intelegi tot, cumpara jocul.
      M-am uitat si la cateva episoade din Arcana famiglia (tot dupa un otome) si m-a plictisit total desi desenele erau dragute. Fetele astea sunt prea inutile/pasive.

      Am mai jucat otome-uri cu un singur love interest, desi nu multe, si mi se par mai realiste si oarecum mai romantice. Adica… he’s the one, nici nu are rost sa cauti altul. Ceva gen Romeo si Julieta. Oricum in mintea mea scopul lui Poison nu trebuie sa fie sa il cuceresti pe Ayrius (fangirls won’t see it that way). Va fi un singur happy end in care ei sa supravietuiasca amandoi si sa fie fericiti (si probabil o sa-l fac al naibii de greu). Majoritatea vor fi cel putin bittersweet si cel mult tragice :)) Nu e otome, e o poveste cu diverse sfarsituri, eu asa il vad.

      M-am apucat intre timp de toganiu, deci too late sa mai incep cu altceva. Joc asa cate putin, in doze mic,i ca sa apuc sa mai fac la Signed X. Nu am ajuns foarte departe, abia l-am cunoscut pe Motomi. Acum m-ai facut curioasa ce e cu surubelnita (I’m scared to find out…)

      Am facut un poll si Devlin a castigat detasat. Bad boys sunt the best, ce sa-i faci? Ca fapt la fel de divers, toti tipii de care mi-a placut vreodata erau mistocari intr-o oarecare masura, including my current boyfriend. Faza buna e ca si eu sunt, deci e ok. :))

  6. thepopitropi1 23/03/2013 at 14:25 #

    I’m not one for cutsy sttuff, hearts and stuff, but I know you won’t disapoint us in a way what so ever. I’m looking forward to the game! The characters look AMAZING, by the way! ^_^

    • GlassHeart 23/03/2013 at 17:24 #

      I’m not one for cutsy stuff either, but somehow it ended up that way. It makes up for it with the comedy part, hopefully. ^^

      • thepopitropi1 24/03/2013 at 13:13 #

        I’m pretty sure it’ll turn out to be a great comedy visual novel, hope everything turns out alright with it! ^_^

  7. Sayuuki 23/03/2013 at 15:46 #

    Uite, mie mi-a plăcut Amnesia. Atât de mult încât în ultimele săptămâni mă gândeam să-i dau zece. Când am realizat undeva în episodul 3 că tipa aia NU ARE NUME, m-a pufnit râsul şi mi-am zis “eh, e otome, ce să-i faci”. Amensia în sine e static şi relativ predictibil, dar mie tot îmi place pentru atmosfera aia goală pe care eu o percep ca fiind sinistră, pentru coloana sonoră care e foarte pe gustul meu şi pentru băieţi (adică ochii şi hainele alea sunt geniale) şiiii pentru opening şi ending care sunt din nou foarte pe gustul meu. Acţiunea e lăsată neterminată probabil pentru că dacă ar fi intrat mai mult în pâine ar fi intrat în vreo rută. Eu vreau să joc jocul ăla cât mai curând posibil, plus că sequel-ul, Amnesia Crowd, are un personaj nou făcut de Hosoya Yoshimasa (nu ştiu dacă-l ştii, probabil l-ai mai auzit, l-a făcut pe Nezumi în No.6 şi Wataya Arata în Chihayafuru). Cât despre Toma, când l-am văzut prima dată, i-am zis unei prietene “păi ăsta e cel mai plictisitor” şi acum că s-a dovedit a fi un yandere, persoana respectivă mă tachinează de câte ori vine vorba de el. Am văzut cum că în joc ar avea feţe din alea de care face Ukyo şi asta e foarte interesant, păcat că n-au animat aşa ceva.
    Am văzut şi eu Arcana şi să ştii că mi-a plăcut, adică măcar Felicita era în stare să se apere singură şi n-o călca o maşină pentru că stătea să viseze cu ochii deschişi pe zebră (ca asta din Amnesia) sau nu se pierdea naibii într-un oraş aglomerat după ce declara că are un cap pe umeri (adică Haruka din UtaPri, dacă l-ai văzut).

    Uite eu n-am jucat otome cu un singur love interest. Dar alea nici nu ştiu dacă se mai încadrează în gen, sunt probabil nişte hibride. Acum că mi-ai spus ce ai de gând cu Poison Sweet totul are sens şi-mi place ce ai de gând să faci. Nu ştiu dacă e bine că ending-ul happy o să fie greu de obţinut, sincer.

    Abia la Motomi ai ajuns? Whaaa, mai ai cel puţin cinci ore de jucat până faci o rută. Apropooo, ruta cui vrei s-o faci prima dată? Eu am jucat prima dată cu ochii pe Gunji şi am ajuns cumva la finalul bun al lui Keisuke. Deci nu ai cum să-ţi imaginezi cât de ciudat am râs când ai zis că te sperie ideea cu şurubelniţa. Pfff…laas’ că vezi tu! Mi se pare atât de amuzant când mă gândesc cum ar fi să experimenteze altcineva scena aia, haaaaha! Să-mi spui când treci de ea, vreau să-ţi menţionez ceva amuzant legat de experienţa mea cu scena aia.

    Ştii, mi-ai amintit ce…minunat, drăguţ, bun de devorat e Devlin. În otome şi mie îmi plac personajele de genul (râd mereu pentru că ştiu că vor fi în limbă după idioata aia de care fac mişto), şi în real life mă atrag, dar evit să interacţionez cu ei pentru că eu sunt o tipă seriosă şi e foarte posibil să ajung să-i urăsc. Acum că stau să mă gândesc, parcă şi Iris avea doza ei de sarcasm.

    • GlassHeart 23/03/2013 at 17:08 #

      Eu nu imi explic de ce mi-a placut Amnestia (um…bishies, of course!!). Nu ma hotarasc daca sa-i dau 7 sau 8. Mintea imi zice ca nu merita mai mult de 7. Am vazut chestii mai bune carora le-am dat 8 (cred ca peste jumate din ce am in lista are 8, e nota default). Dar in acelasi timp nici nu stiu cum a trecut timpul uitandu-ma la el, ceea ce inseamna ca mi-a placut. Au fost anime-uri mai inteligente la care ma uitam la ceas si asteptam sa se termine.
      Ah si mie mi-au placut ochii si op-ul si ed-ul. Hainele sunt awesome desi total absurde. Daca ar exista cafe-ul ala in realitate, acolo as fi, sa ma serveasca Ikki-san :))
      Sper sa faci rost de joc cat mai curand si sa nu fii dezamagita ^^
      Am vazut UtaPri dar nu am jucat/ nu as juca. Principala de acolo (si uitasem cum o cheama) a fost la fel de stearsa ca si eroina asta din Amnesia, poate chiar mai rau. Apropo. Poate au explicat si nu am retinut eu, dar cum de nimeni nu o striga pe nume pe eroina din Amnesia? Sau nu are si ea buletin ca sa afle cum o cheama? Zau asa :))

      Ma apuc chiar acum sa mai joc togainu. Am citit walkthrough-ul si o sa respect ordinea data de ei cred. Pana acum nu sunt innebunita de nici unul din baieti. Gunji si Kiriwar m-au speriat din start cu “catelul” lor, Rin e shota (nu am inclinatii), Motomi e cam batran (desi gaina batrana… lol). Sa vedem ce mai pica in continuare😀 Cred totusi ca incep cu Arbitro (a fost kinky si asta mi-a placut. muahaha) sau Gunji (imi plac blonzii se pare). Avand personaj principal un baiat nu pot sa zic ca ma identific cu el, dar imi place oricum mai mult decat BxG. Are si el o personalitate si povestea e interesanta deci deja e pe drumul cel bun.

      Devlin nu era asa bad boy pe cat vroia el sa para. Ma mir ca a prins la public. Nu stiu cata lume s-a prins, dar era oarecum o parodie de bad boy. Nu avea prieteni, scria poezii, pierdea vremea prin holul blocului, nu avea servici si isi mai lua si bataie uneori.
      Pe mine ma distreaza personajele alea gen Don Juan care zic “Nu ma intereseaza fetitele, esti ca o scandura, bla bla” ca apoi tot asa, sa fie in limba dupa fetita aia care habar nu are de nimic. Otome games… cum sa nu le iubesti?

      Oare ar trebui sa nu mai vorbim prin commenturi? :))

  8. Sayuuki 23/03/2013 at 21:22 #

    NU POT SĂ MĂ OPRESC DIN RÂS…Stai să respir. Poate sunt eu într-o stare prea bună sau exagerez, dar totuşi e prea amuzant! Şi eu mă gândeam că poate ar trebui să vorbim pe mess şi gata :))

    Şi totuşi, ăsta n-o să fie ultimul comentariu pe care ţi-l las.
    ÎŢI PLACE IKKI?! Îl preferi pe Ikki? Nu de alta dar tipul ăla e atââââât de popular încât am o anumită repulsie faţă de el, nimic personal. Şi tooootuşi, e un impact destul de mare să aflu că e posibil să-l placi pe Ikki. Dar acuma fiieee, că toţi sunt frumoşi şi atractivi şi cu lacune emoţionale. Şi aaaaa da, Amnesia a fost lansat şi pentru Android şi iOS, deci dacă ai o tabletă sau un dispozitiv mobil de la apple, s-ar putea să poţi să-l joci, dacă vrei să-ţi dai banii pe el.
    Mie UtaPri îmi place foarte mult, mi se pare o adunătură de clişee bine abordate foarte frumos, pe placul meu. Cum sunt fooooarte tolerantă, eroina nu mă prea interesează. Iar aia din Amnesia nu are nume – deşi mare majoritate au nume prestabilit care se poate schimba – iar pe site-ul jocului e trecută “shujinko”, adică eroină, cum e trecută şi pe mal. Dar nicio problemă, când joc jocul, o numesc “nameless bitch”. Aşa voiam să fac şi la starry sky, s-o cheme “faceless bitch”, dar momentan am o anumită reţinere.

    Eu am jucat togainu fără walkthrough în mare parte şi l-am făcut ok. Să ştii că nu e nevoie să faci ordinea din walkthrough, adică aceleaşi informaţii sunt pe toate rutele, nu e nimic neapărat nou, din câte îmi amintesc eu. Dacă-l faci pe Arbitro primul o să te lase cu un gust cam sec, dacă mai vrei info îţi pot da şi fără să te spoileresc. Nu ştiu tu, dar pentru mine prima rută (prima “chestie” în general în orice situaţie) e foarte importantă. Mie mi-a plăcut Rin, eu am pasiune pe shota (dar numai ăia virtuali), plus că Rin s-a dovedit a avea un caracter neaşteptat, cu Motomi n-am avut nimic (nu eşti singura care pare a fi deranjată de faptul că e cam bătrân), mai ales că a scos nişte replici de aur, tipice cuiva mai trecut prin viaţă. Pe mine câinele ăla m-a băgat într-o scârbă foarte ciudată, iar Arbitro în ochii mei e un weirdo de care cred că ai să râzi în ruta lui Shiki, dacă o faci. Mie Akira îmi place muuult, e un gen de protagonist mai rar întâlnit în BL (cred, din puţinele jocuri pe care le-am jucat) şi asta e aspectul bun la BL, protagoniştii AU personalitate. Tu încerci să te identifici cu protagonistele în otome? Adică, mai ales dacă se vorbeşte la persoana a2a şi tipa nu prea are personalitate, atunci e cam inevitabil, dar eu mereu o privesc ca pe o existenţă total diferită, de sine stătătoare. A fost foarte weird în Starry Sky, modul în care au fost făcute săruturile, eu m-am amuzat bine din cauza asta, and then i was like “what about no”. În orice caz, să mă ţii la curent cu togainu, în sfârşit am şi eu pe cineva cu care să pot vorbi despre jocul ăla!

    Înţeleg ce spui despre Devlin şi m-am prins de chestia asta încă de când jucam, dar nu prea am stat să-l analizez, l-am luat ca atare. Ştii, când ai zis de faza ai cu scândura, mi-ai amintit de Dengeki Daisy ( e o manga, ai auzit de ea?).

    • GlassHeart 23/03/2013 at 22:54 #

      Ca personalitate nu imi place Ikki, dar parca tot el e cel mai eye-candy dintre toti. Daca m-as duce la cafeneaua lui, el sigur ar flirta cu mine si deci m-as simti bine. DAR nu Ikki e preferatul meu, asta sigur. Nu fii dezamagita. :))

      Aia cu faceless bitch e prea tare. Adevarul e ca ce-o fi in mintea lor sa nu ii dea o fata?

      Am zis sa fac ordinea recomandata, dar daca zici ca nu conteaza… Eu in general incerc sa nu fac fix tipul preferat din prima, dar nici cel mai nasol. Sa merg cu locul 2.
      Nu am zis ca Motomi e PREA batran. Daca e intre shota si ojii-san, merg cu ojii de obicei.
      Si mie imi place Akira. Imi place modul lui de a gandi, chiar daca / pentru ca e plictisit de lume. And he kicks ass.

      Incerc intr-o oarecare masura sa ma identific, dar no thanks la cg-uri la persoana 1 si la faceless protagonist. Dar la urma urmei, daca e un joc de care chiar imi pasa, prima data fac alegerile care imi par naturale mie, si nu care cred ca mi-ar aduce un baiat :)) Vad ce iese si apoi la urmatoarea jucare ma reprofilez. Bine, presupunand ca nu sunt alegeri gen la stanga/la dreapta, unde trebuie sa-l urmaresti pe x sau y. I’m looking at you, Starry Sky.

      Te voi tine la curent cu togainu. Sper sa termin o ruta pana data viitoare.

      Am citit dengeki pana pe la cap 36. Le-am lasat sa se mai stranga si am uitat de ele.
      Tocmai am aflat ca e diferenta de 8 ani intre ei. In viata reala mi s-ar parea aiurea, dar in anime/manga nu prea imi pasa de chestiile astea. Oricum Kurosaki era misto (daca ignoram anumite parti mai angsty)

      Apropo, daca vrei sa vorbim pe mess sau mail… lavik89😉

Leave a reply

