Name of the game… studio (and tumblr)

11 May

Today I have two matters on the agenda. Let’s start with the most important one. I want to name my game…  uh… associ…compa… oragniza…. thing.  Studio? Studio!

Since I’m one person, I could just release games under the name GlassHeart, buuut I don’t want to anymore. Everyone has fancy names, so why not me? I could make a nice logo and, if one day I get my own site, I’ll know what to call it. For now it’s just something I want to do, so let’s leave it at that. ^_^

I decided against any Japanese names. It might be cool, but ultimately my games have nothing to do with Japan, aside from the fact that VNs originated there.  I’ll explain the thought process behind each idea  to help you make a choice. I’m not necessarily going to choose the most popular, but it might help make up my mind. You can select up to three names, so please vote, nee~? =3=

  1.  Selavi Game Studio/Selavi Visual Novels (not sure which sounds better)
    Selavi is the most personal, and it might be my favorite. It comes from the French “c’est la vie” (= that’s life). Since my real name is Lavinia, it also could be interpreted as c’est Lavi (my nickname). Yes, it’s pretty silly, but I think it’s sorta cool to have my name hidden inside the organization(?) name. Don’t laugh, damnit!
  2. VNeophyte Games
    VN + Neophyte ( = beginner/rookie)
  3. Novi Games
    VIsual NOvel. VI NO, Novi
  4. VisualPursuit Games
    Originally the name for a game idea, I thought it could work for other purposes as well. A VN is a virtual pursuit after all.
  5. VisualNovice Games
    pretty self-explanatory
  6. GlassHeart Visual Novels
    Not my favorite, but maybe sticking to a sort of known name is better? I had to add it.
  7. DoseOfHazard Visual Novels
    Sounds more like a band name, but I like it. making something like music, games, art etc. that you plan to show others means taking a risk.
  8. OddChemistry Visual Novels
    Making VNs is kind of like chemistry. As a beginner you’re mixing different elements and hoping for the best. lol

Our second matter is: should I make a tumblr to post minor stuff that don’t really need a whole post on this blog. There have been quite a few moments when I just wanted to show a sketch or write a few words, but didn’t want to bother my subscribers with nonsense. I might add other things there besides vn dev posts, like anime/game  related shtuff and other cool things I find online. Whaddaya think?

18 Responses to “Name of the game… studio (and tumblr)”

  1. Caly 11/05/2013 at 16:06 #

    Hi! Just voted here. I picked the first one (because french! <3) fufufu ~
    I think you picked nice names, I hope the votes will help you decide. Anyway, about Tumblr, you should make one. If you want to, go for it!

    • GlassHeart 14/05/2013 at 01:18 #

      Thanks for voting and helping me choose. ^_^ I think I will make a tumblr after all, though I’m not very familiar with it, I’m sure I’ll learn.

  2. Egress 15/05/2013 at 15:52 #

    Voting for Selavi, because the other two I liked (OddChemistry and DoseHazard) makes you sound like you do scientific visual novels and I doubt that you will ever do that (much to my despair). As for the others… I don’t think they’re personal enough. I think you’d be better off sticking with either GlassHeart or Selavi, but I think Selavi would be good, too, since it’s not really as long as GlassHeart.
    Just throwing that out there.

    • GlassHeart 15/05/2013 at 16:22 #

      Selavi seems to have a good lead and I don’t mind in the least. ^_^ It really is the most personal, though it’s not like anyone will ever know. (except for people who’ve read this post, of course)

      I didn’t think the names sounded that… scientific. >.> But yeah, I won’t do anything like that any time soon, because I really don’t like talking about stuff I don’t know, and doing enough reasearch to make myself sound like I actually know what I’m talking about is hard. Plus I’d always think there are people out there who’d scoff and close the game as soon as the sciency stuff would appear.

      • Egress 15/05/2013 at 17:30 #

        Probably just me– I mean, my head equates everything with science so yeah… /is not fit to be a vn maker/ /actually wanted to make a science vn/ /as in particle physics otome/ /god help us all/

        Still, what matters is that it’s close to you, yanno, since it’s -your- name. Might as well make it memorable. Your call, though.

  3. apoeticalfriday 18/05/2013 at 20:16 #

    I LOVE Selavi (I thought it sounded like c’est la vie before I got to reading that part, haha), and I think GlassHeart would be a great name, too. OddChemistry was my last vote, even though DoseofHazard sounded pretty enticing, it just didn’t give off the “I make awesome games” feel (more like ‘this would be a hazardous buy–sorry, I’m overthinking it T_T ).
    And maybe I picked Selavi because my favorite song by The Civil Wars is titled ‘C’est La Vie’… xD

    • GlassHeart 19/05/2013 at 22:36 #

      I’ll have to make up my mind soon, so thank you for voting. I’m kind of sad GlassHeart is so high up, since it’s not very original and there are other things with the same name out there. I’m not sure what to do now. I should have thought about it more before picking the name, but who knew?

      I looked for the song you mentioned and it turned out to be “c’est la mort”. That’s a lot less positive-sounding. lol But the song sounded very nice. ^_^

      • apoeticalfriday 21/05/2013 at 12:17 #

        Oh man ((: Yeah, it was C’est la Mort ((: I was thinking of the lyrics *facedesk* (Yes, they’re one of my favorite bands…)
        Ah, SELAVI’s winning though, isn’t it?😀 But, really, I like GlassHeart. Kinda fragile-sounding but strong all the same.

        • GlassHeart 21/05/2013 at 22:54 #

          Haha, I have the memory of a goldfish so I’m glad when others make mistakes *evil laugh*
          GlassHeart’s going to stay my username on a lot of sites, so I won’t miss it😄

  4. Sayuuki 19/05/2013 at 22:11 #

    Tre’ia să comentez mai demult dar leeeene gomen nee
    Voted for Selavi cuz sounds badass and for GlassHeart cuz yeah. Eu zic să-l păstrezi pe cel vechi, adică deja ai un mic mare renume cu el. The rest…mmm sunt miştoace dar nu mi se par extraordinare.
    Tumblr? TUMBLR?! Oricum eu intru mai rar şi n-o să văd posturile tale care presupun că n-o să fie foarte dese, but why not? Fac pariu că o să te ajute măcar puţin😉
    Dunno what u have been doing with ur games and shtuff it aint mah place to ask daaaaar sper că nu procrastinezi. Eu vorbesc =)) Mie mi-e greu să mă şi joc.

    • GlassHeart 19/05/2013 at 22:30 #

      Gah, I wanna get rid of glassheart because it’s not very original. Buuut I was right to put it on the list, since so many people voted for it. Err, why am I writing in English?

      Moushiwake gozaimasen. OTL
      Procrastinez. Hard. Doing what, you ask? Vreau sa particip la concursul de amv-uri de la nijikon… mmmaybe. Have you ever done an amv before, you ask? I have now. Daca vrei sa-l vezi iti trimit link-ul in privat :)) sunt multe chestii care necesita imbunatatiri, dar sunt sort of proud de prima mea tentativa. am vazut chestii mai dezastruoase pe youtube.

      Nu prea am avut chef de vn-uri, so don’t hit me. Nu pot sa lucrez fara chef, e si asta un fel de arta, ne? nee??

  5. Sayuuki 20/05/2013 at 14:33 #

    Uite care-i faza cu glassheart: lumea îl ştie, dacă-l schimbi, s-ar putea să-l uite unii, să uite de tine, să caute pe google glassheart şi să dea de nimic…deşi nu cred…majoritatea oamenilor care joacă jocurile tale vin de pe lemmasoft presupun şi oricum probabil şi acolo o să-ţi schimbi username-ul deci s-ar putea să nu fie nicio prob. E doar faza de obişnuinţă şi probabil stabilitate but u do ur thing.

    ERAM SIIIIGURĂ. Pfai deci am simţit cumva. Cu tot respectul, dacă postezi despre nume de studio şi tumblr, nu prea pare că scrii. Vreeeei la AMV?! Mitai’su! Misete kudasai yo! By ză way, am avut două anime în concurs la otaku amândouă cu primele lor AMV şi una a luat locul 11 (avea zetsuen no tempest prin amv-ul ăla şi deadman wonderland) iar cealaltă locul 9 (cu SAO), not that i matters or smth but felt like i could tell u. Go for it ganbatte gooooo go go!

    *FVVUUUU GOES FOR THE HARD HITTING WITH NEWSPAPER…stops at like 1cm* ARrrrrgh aaaaah *sigh* Ştiu cum e când n-ai chef, ştiu, but…nu vreau să sune că mă contrazic but take ur time and that means NOT while procrastinating. Now I shall go play with Ikki :>

    • GlassHeart 20/05/2013 at 21:43 #

      Err, nu imi schimb numele pe Lemma. Why would I do that? Sunt multi pe lemma cunoscuti dupa username, dar care au nume de studio diferit. Si oricum stiu care sunt termenii de cautare, cel putin pt blogul meu. glassheart is not one of them.

      Sa stii ca nu ma pun sa scriu ceva pe blog doar sa fie scris, chiar de mult vroiam sa discut chestia asta dar… mda, nici nu prea am alte subiecte. Hehe…

      So wait… YOU made those AMVs? 11 stiu ca mi-a placut f mult desi nu stiam anime-ul, si sao one mi-a placut desi nu mi-a prea placut sao so… gg! Now I don’t want to show you my stuff. >.> *takes her crappy amv and hides in a corner*

      I wanna play with Ikki too. *sighs* Bine daca l-as avea acum gata instalat si available, nu stiu daca as vrea sa il joc. The human brain is a mystery.

  6. Sayuuki 21/05/2013 at 11:33 #

    OMG HUGE MISUNDERSTANTING! Omg forgive my stupidness NU EU le-am făcut, ci două prietene hontou ni moshi wake gozaimasen wtf did I write there I think I’m officially going stupid. Ce voiam să zic e că fetele astea două erau şi ele tot la prima încercare, that’s all. *facepalm i’m so stupid sometimes*

    In the end ur gonna keep the name however you want and ur games are good so it’s not like changing the name would affect them that much.
    Cât despre scris, te înţeleg, şi eu am momente în care simt nevoia să scriu ceva, în care vreau să scriu ceva, şi în care nu prea am ce scrie şi tot vreau să scriu. But ur updates are nice and good so no prob.

    Ikki e minunat…=)) Am jucat ceva gen 7 zile din ruta lui (and that’s a lot cuz Amnesia is huge) and I rrrrrreally like him cuz yeah the game is much more better. Plus, ochii lui chiar arată fascinant în joc. Dacă l-ai avea instalat…îmi aminteşti că tre’ să fac ceva să-mi îmbunătăţesc sunetul dar mi-e frică să nu mai meargă deloc după aia :)) Ştii cum sunt vn-urile, tre’ să spargi gheaţa, că după te atrag ele (bine, alea bune). Cu Amnesia e greu să faci asta pentru că ce s-a adaptat în anime sunt primele aprox 10 zile din joc şi asta înseamnă o treime din lungimea totală şi vreo…cre’că cel puţin 5 ore de joc. That game is fucking huge and I dunno if that’s good or bad.

    • Sayuuki 21/05/2013 at 11:35 #

      Sorry for double post but I forgot to mention, poate ţi-am mai zis deja sau poate ştii, dar eu scriu pe blog ceea ce joc adică practic spoileresc cam tot jocul. Doar voiam să ştii, pentru că nu cred că vrei să-ţi faci spoilere, but yeah

      • GlassHeart 21/05/2013 at 22:38 #

        Aaah am inteles acuma. Se mai intampla ^^
        Oricum, ma simt bine ca nu o sa fiu singura noob. M-am apucat sa fac alt AMV, sa mai capat experienta, si sa incerc sa fiu mult mai atenta de data asta. Ghici ce anime! Incepe cu psycho si se termina cu pass =))
        Mi-a luat oreee sa aleg melodia. Cand am gasit una care parea perfecta, am aflat ca existau deja o gramada de alte AMV-uri cu ea. Chiar toate melodiile din lume sunt deja folosite pana la exasperare. wtf internet?

        Am citit niste post-uri despre Amnesia sa rasucesc cutitul in rana, dar oricum eu am memorie proasta. Inainte sa ma apuc eu de Naruto citisem ca moare… umm nu mai stiu unde esti deci nu zic cine. Oricum, mi-am amintit abia dupa ce a murit in anime, so no worries. Also, I won’t be playing Amnesia for a looong time, if ever.

        Eu zic ca e bine ca e lung daca ai rabdare. Eu as muri sa descifrez la kanji cu orele. Voiced MCs in otomes ftw.

  7. Sayuuki 22/05/2013 at 09:30 #

    Păi păi păăăăi
    Îmi cer încă o dată scuze pentru neatenţie >.<
    Tocmai asta voiam să zic, că e bine de ştiut că nu eştia singura începătoare, dacă alţii au făcut-o, poţi s-o faci şi tu, if this way of thinking helps. WHOAAAA MAKISHIMAAAAA. OOOO daaa dar cine ştie poate n-ai Shogo prin el, oricum orice e Psycho Pass e bun pentru mine, când l-am văzut în sală îmi venise să sar doi metri de entuziasm. E greu să găseşti melodii, ştiu. Am o singură sugestie dar nu ştiu dacă te ajută, poţi folosi coloana sonoră de la anime. N-are versuri, dar depinde de situaţie, am găsit AMV-uri în care versurile sunt parte din esenţă şi unele în care mi s-au părut în plus. Normal că melodiile bune sunt folosite, doar otachii sunt în mare parte oameni cu gusturi fine :))

    Mmmnnn şi mie mi se întâmplă faza cu memoria proastă des, dar uneori mi se fixează nişte chestii tocmai pentru că nu vreau să se fixeze. Şi eu mi-am făcut spoiler la Naruto cu cineva care moare şi probabil e aceeaşi persoană so yeah IDAF if it's Naruto. Eu am avut mult timp în ultimele zile şi m-am jucat mult, şi încă mai am şi vreau să joc, dar tre' să scriu pe blog înainte să uit detaliile interesante :))

    Mie mi-e uşor să joc Amnesia, sincer. Tipa NU vorbeşte. Are maxim 20 de replici pe rută, şi alea numai când Orion nu e în preajmă. Faza e că eu am văzut probabil cam de două ori mai mult anime decât tine şi am urechea ceva mai formată, dar sigur şi tu te descurci. Pentru că în Amnesia abia există doar text scris, singura problemă ar mai fi alegerile (care sunt muuuulte şi dese). Cât despre kanji, hăăhăăăă, m-am obişnuit cu ei, îi caut repede şi-i uit imediat.

    • GlassHeart 22/05/2013 at 23:11 #

      Psycho pass fara shogo nu exista. Desiiii m-a batut gandul sa fac Akane x Kou-chan rabu-rabu amv. /shot
      La folositul melodiilor din anime in acelasi anime… mi se pare oarecum trisat pt ca stii deja ca se potrivesc, where’s the challenge? (desi am facut asta in primul amv. am facut ixion si am pus, printre altele, the “get back his balls” song. it’s just sooo relevant.)

      De 2 ori mai mult anime decat mine? Tsk tsk, doar ca numar pe MAL. Ca timp eu am 46.9 days, tu ai 53. Faza e ca eu nu am vazut multe chestii extra, adica ova-uri, special-uri, chestii scurte. [not trying to be a bitch, just my inner baby otaku has a lot of pride], Dar da, la varsta ta se lipeste mai usor o limba noua, ca si eu am invatat engleza si spaniola din filme/telenovele. Damn you! *shakes fist*

      La kanji… same. Ti-am zis parca de rikai-kun, ala care iti arata ce inseamna kanji cand selectezi cu mouse-ul. Daca m-as chinui sa caut in dictionar poate as retine mai bine, dar asa e prea usor sa uit.

      Stop saying good things about amnesia. Pshhh, I’m not jealous, I didn’t want to play it anyway!

      PS: Ma distreaza enorm gandul ca cineva care nu stie engleza, vreodata va citi commenturile mele. o.O Why is she talking about balls!?!

Leave a reply

